Alhoewel we nog steeds niet weten hoe COVID19 werkt, is nu wel duidelijk dat het versterke
Elke dag is voor mij anders sinds Corona. Ik leef in gespleten werelden. De ene dag praat
Herken je dit gevoel? Dat je beseft dat je gezond moet eten om je weerstand te verb
Januari is de maand van het vooruitkijken. Trendwatcher geven ons een blik op de toekomst
De vraag “Wat eten wij in de toekomst” houdt mij weleens bezig. Logisch, als j
“Als eten niet de oplossing is” als kop van een artikel, triggert mij om door
Verantwoordelijkheid nemen voor het behoud van onze wereld is helemaal in. Vanuit het bese
“Eten is belangrijker dan ooit en moet je overal kunnen kopen” wordt wel geste
Dat fastfood en vegetarisch heel goed samengaan is eigenlijk vreemd. We willen met zijn al
De vraag “Wat eten we vandaag?” komt elke dag terug. Of je wilt of niet, er ko
Ben jij ook je snackgedrag van tussendoortjes aan het veranderen? Het besef dat we te veel
Ben je beter uit door te gaan eten bij een all you can eat restaurant? Dit vraag ik mij al
AGF is een categorie waarin innovatie ver te zoeken is, wordt gesteld. Ik vraag mij dan me
Of je nu voor of tegen het invoeren van de Nutri-score bent, doet er eigenlijk niet toe. B
Eigenlijk wisten we het wel ; ongezond eten beinvloed je humeur. Maar nu lijkt het ook bew
De voorspelling van het FSIN dat we in 2025 vooral vers paleizen met daarnaast kleine gema
Food is emotie, heb ik altijd geleerd. Deze leerles houd ik in mijn achterhoofd, wanneer w
In februari 2019 schreef ik onderstaande tekst op linked in, over de snelle opkomst van SP
Innovaties en conceptpresentaties die gebaseerd zijn op insights, scoren altijd het hoogst
Op het Nudging Symposium van het NAGF werd op 18 juni 2019 het resultaat van het “Ga
Hoe snel Voice als spraakgestuurd gemaksmiddel zich ontwikkeld, bleek tijdens de present
Dat we in Nederland te weinig groente en fruit eten is duidelijk. Met de consumptie van 13
Nieuwsgierig naar hoe Plus de briljant 2.0 formule doorvertaald naar een City store, brach
Door internet kan iedereen alles verkopen aan iedereen. De commerciële wereld verandert s
Bewust genieten van nieuwe mogelijkheden (digitaal of door technologie) maar tegelijkertij