Image thumbnail

Napoleon

(2009-2015)

Opdracht

Blaas het traditionele merk Napoleon in de impulscategorie snoep nieuw leven in.

Strategie

  • Verhoging zichtbaarheid in het schap door relaunch verpakking
  • Versterking impulseffect-acties door introductie tv-commercial & gelijktijdige promoties
  • Innovaties gericht op aanwas jongere kopers: Napoleon Energy, Cola, Tropical Fruitmix en verpakkingsdifferentiatie per kanaal.
  • Versterking merkbinding d.m.v. social mediacampagne & co-creatie

Trots op

  • Wheel of Retail 2012 (Napoleon Energy)
  • Best Social Media Case 2013 (co-creatie case Napoleon Tropical )

"Jolanda is een ondernemende marketingmanager die snel en effectief werkt. Met goede argumenten en data wist zij ons te overtuigen van nieuwe business opportunities. Daarbij liet zij veel creativiteit zien, maar tegelijkertijd ook realiteitszin. Zo herpositioneerde zij het merk Anta Flu keelsnoepjes met een relaunch van de verpakking, nieuwe varianten, een nieuwe communicatiestrategie en zorgde ze voor omzet en rendementsverbetering."

Frank Mink

als algemeen directeur Pervasco