Image thumbnail

Anta Flu verfrissende keelsnoepjes

(2009-2015)

Opdracht

Versterk de marktpositie van het traditionele nr. 1 merk in verfrissende keelverzorgers en verbeter het rendement (prijserosie).

Strategie

Opfrissing van het merk door middel van

  • Relaunch verpakkingen ( geen revolutie maar evolutie) inclusief optimalisatie prijs waarde verhouding ( verpakking/inhoud en grootte verpakking)
  • Innovatie nieuwe varianten ( Dropmint, suikervrije varianten met stevia , mini meeneemverpakkingen petrolkanaal
  • Vernieuwing communicatie ( website & social media pagina’s opgezet)

Trots op

Relaunch verpakking Anta Flu (2014)

"Jolanda is een ondernemende marketingmanager die snel en effectief werkt. Met goede argumenten en data wist zij ons te overtuigen van nieuwe business opportunities. Daarbij liet zij veel creativiteit zien, maar tegelijkertijd ook realiteitszin. Zo herpositioneerde zij het merk Anta Flu keelsnoepjes met een relaunch van de verpakking, nieuwe varianten, een nieuwe communicatiestrategie en zorgde ze voor omzet en rendementsverbetering."

Frank Mink

als algemeen directeur Pervasco