Image thumbnail

Duca Streetfood

(2021)

Opdracht

  • Versterk de groei van het merk Duca in Foodservice & Retail Nederland
  • Ontwikkel een Communicatiestrategie en nieuwe Designstijl
  • Advies productportfolio en ideeën voor nieuwe concept introducties

Strategie

  • Herpositionering als Duca Streetfood inclusief nieuw logo & storytelling
  • Verhoging van de zichtbaarheid van het merk naar Business to Business klanten in Foodservice Nederland & België
  • Binding met eindverbruikers versterken in Foodservice door digitale communicatie:
    • Vernieuwde website Duca Streetfood
    • Introductie Digitaal Inspiratie Magazine
    • Mailings via CRM systeem
  • Introductie nieuwe concepten: Duca Karaage en Mexicaanse Mix

Trots op

  • Nieuwe website
  • Sterke groei in verkopen sinds de herpositionering
  • Positieve reacties klanten op “vernieuwde koers” en merkuitingen

"Het snack merk Duca stond in Foodservice Nederland al bekend als hoogkwalitatief. Echter Jolanda heeft het merk opgefrist en een duidelijke gezicht gegeven. We kunnen nu het verhaal achter het merk vertellen aan onze eindverwerkers en hen inspireren. De nieuwe website en het digitale magazine “Inspiration Street” helpt daarbij. Nieuwe produkt ideeën, advertenties en PR maakt het voor de verkopers gemakkelijk om deze authentieke fingerfood hapjes te verkopen."

Martin Buitenhuis

Duca Frozen Food